viernes, 20 de marzo de 2009

Performance


Autoretrovisor, 2004

Aquest projecte és una “eina-objecte” que està tret d’un fet anecdòtic personal que em succeeix quan vaig caminant i giro els ulls cap a la meva esquerra o dreta, tot buscant el retrovisor del cotxe i moto, que acostumo a conduir, per tal de poder esbrinar que passa al meu darrera, trobant-me amb l’engany del meu propi “tic”.




El pes de la prolongació, 2003

Aquest projecte és autobiogràfic, tret de la meva pròpia experiència personal del meu viatge a Londres l’octubre del 2002 durant quatre mesos.
Les meves extremitats superiors, és a dir, els meus braços semblaven que se m’anaven estirant, estirant i estirant, fent-se cada vegada més llargs per les maletes que arrossegava d’un lloc a l’altre. Tot prolongant-se conjuntament amb les mans per el terra.